Good cop, bad cop

Registrovani korisnici ne vide reklame

Nastavak priče: Oba u meni

Stigao mi je sms: „Zaboravila si brus kod nas, malo smo drkali na njega.”

Odgovorila sam da se slobodno igraju, ali da bi svima bilo lepše da se igramo zajedno.

Usledilo je pitanje da li sam spremna za malu BDSM avanturu. Na moj znak pitanja usledilo je objašnjenje da imaju pristup staroj maloj stanici u nekom pičkovcu, pa bi mogli tamo da se igramo dobrog i lošeg pandura.

Jedino što taj objekat čuva njihov kolega, lokalac, ali je ok lik.

Pobunila sam se, ali su me ubedili da bi posle svega trebalo da imam poverenja u njih, a da je kolega korektan, mlad i da mi garantuju da me neće pipnuti ako ja ne želim. Ali bi rado gledao.

To je naravno raspalilo moju egzibicionističku maštu. Došli bi po mene da se ne lomatam da tražim gde je to. Dogovorili smo se za vreme i ja sam krenula da se spremam.

Obukla sam kožni korset i kožni tanga šorc koji je napred bio duboko sečen tako da je otkrivao pola depiliranog brežuljka  i cipele s visokom štiklom. Sve crno.

Preko sam navukla kožni mantil, stavila masažer i cigarete u tašnu i krenula.

Vozili smo se van grada oko sat vremena, a onda su skrenuli na sporedni put i počeli smo da se penjemo uz neko brdo. Kad smo stigli ispred male oronule zgrade, stali smo i izašli iz kola. Rekli su mi da raskopčam mantil i zadovoljni onim što su videli, stavili mi lisice na ruke i ušli smo unutra.

tumblr_ndfwhwvYLU1r21xm5o1_500

Za stolom je sedeo dečko od nepunih 20 godina u uniformi, a sa njegove leve strane se nalazila prostorija s rešetkama. Počela sam da se smejem uz komentar da izgleda kao zatvor iz starih filmova. „Ćuti kurvo”, rekao mi je Veliki, a ovom dečku: „Kolega evo pokupili smo ovu kurvu usput, pa da je ispitamo i prevaspitamo malo”.

On je ustao i zaključao ulazna vrata. Prišao mi je, uhvatio me pod ruku i uveo u ćeliju. Otključao mi je lisice, skinuo mantil, vratio ih i zaključao ih za šipke, tako da sam licem okrenuta njegovoj prostoriji.

Vratio se za sto i počeli su da se dogovaraju šta da mi rade. Veliki je rekao da bi me trebalo malo ispljeskati i ušao u ćeliju. S leđa me je povukao za kukove, ruke su mi skliznule niz šipke a dupe istrćilo. A onda me je udario šakom po guzi.

Uzdahnula sam, a on je rekao: „Prija kurvo, a?” i udario jače. Kako sam se cimala pod udarcima, bradavice su izletele iz korseta i trljale se o njegovu ivicu. Počela sam da se palim. A onda još par pljesaka po guzi. Bolelo je ali i prijalo.

tumblr_n5fyixHyO01s6qi3ro1_500

Onda mu je mali dodao pendrek kroz šipke. Zavukao ga je između mojih butina i lupkajući ih naterao da raširim noge. Osetila sam kako mi trlja pičku celom dužinom pendreka, napalilo me je to jako i još sam se više sagla i izbacila dupe u vis. A onda me je lagano lupio pendrekom između nogu. Zastenjala sam i osetila kako mi je pička mokra skroz. Opet je malo klizio i trljao pa lupio malo jače. Zastenjala sam i osetila još jedan udarac. Ovaj je pogodio klitoris i protresao me je grč bola i zadovoljstva, a iz šorca je curnulo niz butinu.

„Sviđa ti se ovo?”, pitao je. Nisam stigla da odgovorim a usledilo je nekoliko laganih udaraca na koje sam ja počela da se uvijam podižem i spuštam guzu. Iz šorca je curilo sad niz obe noge. „Hoćeš još?” „Mhmmm”, je izletelo iz mene, a on je udario malo jače, pa još jednom i onda više puta laganije, na šta je moja pička počela da curi a ja da vrištim svršavajući.

Kad sam se malo smirila, spustio mi je šorc i počeo da mi gura vrh pendreka u pičku i da je drka njime sve brže. Vrisnula sam i sručila se na kolena uvijajući se celim telom, a iz pičke je curio potok po podu.

238_1000

Podigla sam pogled, a Mali i domaćin su sedeli na stolu, buljili u mene i drkali. Veliki se pored mene skinuo skroz, telo mu je bilo mišićavo, bez i jedne dlake, ravan gladak stomak i debeli nabrekli kurac sa glatkim napetim jajima. Klekao je pored mene, uhvatio me za kosu, podigao i okrenuo glavu.

Gurnuo mi je kurac u usta grubo. Grcala sam i balavila dok mi je nabijao kurac do grla. A onda je ustao i podigao me, uhvatio me za kukove i nabio mi kurac u pičku. Nabijao se brzo žestoko od pozadi, jaja su mu udarala o moj klitoris, napaljena pička se širila i curila.

tumblr_me3zppKVld1rkbqqmo1_r1_

Podigla sam glavu i videla onu dvojicu kako sada već goli prilaze drkajući kurčeve. Mali je bio visok i mršav, ne tako gladak, ali uredno podšišanih dlaka iznad dugačkog tankog kurca. Domaćin je bio nizak, a ispod dlakavog stomačića iz gustog žbuna je štrčao kratak ali neverovatno debeo kurac.

Sad su prišli do mene i mali je proturio kurac kroz rešetke. Spremno sam ga  obuhvatila usnama i počela da ga sisam, prvo samo glavić, pa sam ga progutala celog. Osetila sam kako mi domaćin trlja kurac o šaku kojom sam se držala za šipku.

Pustila sam je, obuhvatila njegov debeli kurac i počela da ga drkam. Zastenjao je glasno, a ja sam ubrzala. A onda sam malom uzela da drkam kurac, a gurnula domaćinov debeli u usta. Glasno je ječao dok sam ga gutala i sisala. Za to vreme mi je veliki razvaljivao pičku od pozadi, snažno se zabijao u mene, a kad je osetio da se grčim pred orgazam izvadio ga. Nije mi dao da svršim.

tumblr_n1lwctDXVr1qmqccso1_500

Zacvilela sam gurajući guzu ka njemu. Izašao je iz ćelije, razmakao ovu dvojicu i otključao mi lisice. „Dođi ovamo”, rekao je, podigao me i stavio na sto. Podigao mi je i raširio ruke i zaključao ih lisicama za noge od stola. Osetila sam metal oko skočnih zglobova. Zaključao je i njih za noge od stola. Ležala sam na leđima razapeta i nisam mogla da se pomerim.

„Sad ćemo da se igramo tvojom igračkom, pretresao sam ti tašnu.” Prišao je s mojim masažerom u ruci. Kako su mi ruke bile visoko podignute, spao mi je korset i oslobodio sise. Spustio je masažer na jednu bradavicu i uključio ga.

Uzdahnula sam, a on je rekao domaćinu da me liže, ali polako da mi ne da da svršim. Osetila sam jezik na klitorisu. Veliki je šetao masažer s jedne na drugu bradavicu i menjao brzine. Podigla sam glavu, prizor je bio savršen, bradavice podignute u vis, a između nogu glava koja se pomera gore-dole.

Mali mi je spustio glavu nazad i namestio jaja na moja usta. Drkao je dok sam mu lizala jaja. Bradavice su me zapaljivo golicale a klitoris pulsirao od jezika koji je sve brže palacao po njemu.

tumblr_o4xz3rljf01tkr1gto5_400

Uvijala sam se koliko sam mogla, a kad sam počela da drhtim i cvilim, veliki je sklonio masažer i rekao domaćinu da stane. Opet sam bila na ivici, celo telo mi je drhtalo. Ali i dalje sam lizala jaja malom. Sad me je opkoračio i gurnuo mi kurac u usta. Gutala sam ga i sisala dok nisam osetila kako mi se zabija do kraja a sperma mi se sliva u grlo.

Izmakao se a ova dvojica su prišli sa strane i naizmenično mi gurali kurčeve u usta, jedan pa drugi. Mali je uzeo masažer i spustio mi ga na klitoris. Prvo me trljao malom brzinom, a onda pojačao. Kad sam počela da curim, pritisnuo ga je i držao tako. Snažne vibracije su mi masirale klitoris i ja sam nekontrolisano zatresla kukovima dok mi se pička grčila i curila, vrištala sam svršavajući i opet i opet.

Držao mi je i dalje pritisnut masažer na klitoris, mrdala sam kukovima pokušavaljući da se izmaknem, ali nisam mogla i onda je poleteo mlaz iz moje natopljene pičke, prskala je kao fontana dok sam se cela tresla i grčila u neverovatnom orgazmu  dok nije poslednja kap izašla iz mene, a ja sam tresla u ekstazi još pet minuta. Cela sam bila mokra.

tumblr_nf5yovUjMD1twdj1wo1_400

Ova dvojica su sad drkala iznad mene i stenjala, trljali su kite o moje sise i udarali po njima. Cimala sam se na svaki udarac. Bradavice su toliko bile napete da sam mislila da će se rascvetati. A onda su ih zapljusnuli mlazevi tople sperme s jedne pa sa druge strane. Veliki je prišao i gurnuo mi kurac u usta da oližem ostatke. A domaćin mi je razmazivao kitom spermu po sisama. Pička mi je i dalje pulsirala i cedila se.

Oslobodili su me jer sam tražila da piškim. U toaletu sam skinula korset i obrisala vlažnim maramicama spermu s njega. Onda sam se cela izbrisala i umila. Kad sam izašla oni su pili pivo i mene je čekala ledena konzerva, a veliki mi je dodao cigaretu. Popila sam skoro pola odjednom.

„Momci, ‘ajde na pranje”, rekla sam. „Sad je moj red da se poigram.” Mali i domaćin su poslušno otišli do toaleta, a veliki je ostao da puši. Kad su izašli, prišao mi je i poljubio me u usta. Neočekivano nežno i strastveno i prošaputao: „Stvarno si fenomenalna”.

tumblr_nru1bhjbMs1rjgipqo1_500

Kad su se ova dvojica vratili, otišao je on. Ja sam im rekla da uđu u ćeliju i stavila im lisice na ruke, jednog za drugog i za šipke. Veliki je zastao kad je ušao u prostoriju i rekao: „Nema šanse”. „’Ajde sad je moj red”, rekla sam, „ne boj se neće te boleti”.

Nasmejao se i prišao, a ja sam mu vezala ruke na leđima i za šipku s druge strane, leđima prema ovoj dvojici. A onda sam čučnula ispred njega, raširila mu ramenima noge i zavukla se između. Vrhom jezika sam mu golicala jaja dok mi se njegov opušteni kurac valjao po nosu.

Okrenula sam se i zabacila glavu tako da mogu da ga ližem od jaja prema guzi. Raširila sam je rukama dodirnula mu jezikom čmar. Guza mu se zgrčila i on se cimnuo napred, ali ja sam je ponovo raširila i nastavila da ližem. Glasno je zastenjao, a moj jezik je klizio od čmara ka jajima i nazad. Sve dublje i glasnije je disao i stenjao.

Čula sam ovu dvojicu kako zveckaju, pokušavajući da se okrenu da vide šta radim. Opet sam se okrenula i spustila usne na jaja. Kurac mu se podigao i mogla sam lepo da im priđem. Usisala sam jedno u usta i cimala ga grubo i sisala, a onda i drugo.

Savio je noge i cimao kukovima ka napred, pokušavajući da se spusti i stenjao da ga uzmem u usta. Liznula sam mu glavić i izmakla se.

Okrenula sam se i sagla ispred njega, trljajući mu pičku o kitu. Bila sam mokra i uspeo je da mu ukliza samo vrh kite, pa sam se izmakla. „Dođiii, mnogo sam napaljen.”

Nasmešila sam mu se, uzela sa stola masažer, obrisala ga vlažnom maramicom i ušla u ćeliju. Stala sam ispred one dvojice koji su i dalje pokušavali da vide šta im se dešava iza leđa. Počela sam da milujem sise jednom rukom, drugom sam spustila masažer na pičku. Bio je na najmanjoj brzini , a ja sam lagano savila kolena i gurnula ga između nogu.

Trljala sam se i mešala, a njima su kite počele da poskakuju i da se pumpaju. Ovlažila sam dovoljno da podmažem masažer, a onda sam prišla malom i spustila mu ga na koren i počela da ga trljam uz kurac do glavića. Ukrutio se odmah, a ja sam nastavila da ga masiram uz i niz, a onda sam pojačala brzinu i nastavila dok Mali nije počeo glasno da dahće i da se gura napred.

Veliki je sad pokušavao da se okrene, ali nije mogao da vidi sve. Izmakla sam masažer, uzela mu jaja celom šakom i stisla. Glasno je zastenjao a ja sam nastavila da ih stežem, pa naslonila masažer na prelaz izmedju kite i glavića. Sad je bio pojačan do kraja.

tumblr_mtwac1fitU1s5vfqno1_500

Nisam popuštala, a on je počeo da se grči celim telom i glasno da ječi, uvijao se i trzao, a onda je svršio prskajući obilan mlaz sperme u vis. Pustila sam ga i okrenula se prema domaćinu. Usta su mu bila otvorena, zabalavio je a kurac nabreko, žile napete, skakutao je gore-dole, samo što nije svršio.

Ovlaš sam ga pomilovala dok sam izlazila iz ćelije, a on je zacvileo. Velikom je kurac još uvek bio podignut, verovatno su ga ložili zvuci koje je čuo iza sebe. Prišla sam i počela da trljam brežuljak o njega dok sam brisala ostatke sperme s masažera.

Uključila sam ga na lagano i spustila mu na jaja. Lagano sam ih masirala i gledala ga pravo u oči. Videla sam da bi me pokidao sad. Pojačala sam brzinu i dalje mu masirajući jaja. Opkoračila sam mu nogu i trljala se o njegovu butinu. Pička mi je bila mokra, on je podigao i savijeno koleno, a ja sam se trljala o njega. Gurao ga je naviše a ja sam se izmakla.

tumblr_o6vbpd3xCr1qf3ob2o1_500

Pojačala sam masažer na maksimum, a njegov kurac je počeo da poskakuje. Zastenjao je pokušavaljući da se izmakne, ali ja sam ga pratila. Popela sam ga uz kurac do glavića i zadržala ga tu dok nije baš brzo dahtao, pa sam ga sklonila da ne svrši odmah. Izmakla sam se, a on me je sad već besno gledao.

„Najebala si kad se otkačim odavde”, rekao je. Vratila sam se u ćeliju, a domaćinu se kita već spustila na pola. Prišla sam i počela da mu prelazim masažerom u punoj brzini niz stomak do kurca, a kad sam mu dodirnula glavić napeo se u punoj erekciji.

Malo sam ga masirala, pa sam se okrenula i nabila mokru pičku na njega. Zaječao je kad je ušao. „Kako si vrela”, stenjao je dok sam ja mešala i nabijala se.

tumblr_o1iyjranaG1suh97yo1_500

Toliko sam bila napaljena a njegova debela kita vrela da sam svršila za seknud dok mi je curilo niz noge i brzo se izmakla. „Nemoooj”, cvileo je, a ja sam mu opet naslonila masažer na glavić. Počeo je da urla i prska, bukvalno je eksplodirao, sperma je letela na sve strane. Rešetke su se zatresle koliko se grčio na njima.

Mali je molio da ih otključam. „Ne još”, rekla sam i izašla iz ćelije. Dovukla sam sto ispred Velikog, taman toliko da sam mu blizu a da ne može da me dohvati. Klekla sam ispred njega i uzela kurac u usta. Divlje sam ga sisala, dok nisam osetila da mu se napinju jaja. Izmakla sam se, sela na sto ispred njega i podigla raširene noge na ivicu, tako da ima dobar pogled na moju mokru napaljenu pičku. Stavila sam masažer na klitoris i uključila ga na najveću brzinu. Trljala sam se i gledala ga.

Iz pičke je počelo da curi a njegova kita se cimala gore-dole. Pritisla sam klitoris, noge su mi se tresle, pička se zgrčila jako pa raširila i prsnula jak mlaz pravo na njegov kurac. On je poskočio, napeo se još više.

Nisam sklanjala masažer, sad sam već vrišteći prskala još jače. On se sav zgrčio, a iz kurca je sperma poletela pravo na moju pičku. Izmakla sam masažer i pustila da mi sperma klizi ka guzi dok sam se uvijala i svršavala.

132_1000

On se grčio i izbacivao ostatke sperme koja je klizila niz glavić i padala mu na jaja.

Kad sam malo došla do daha, ustala sam i oslobodila ga, a on me je snažno zagrlio i stenjući mi šaputao na uvo da nikad tako nije svršio, a onda me je ljubio u usta dugo, dok ova dvojica nisu počeli da viču da oslobodim i njih. Ja sam legla nazad na sto bez trunke snage, Veliki je ušao u ćeliju i otključao im lisice.

Nastavak: Iz žestokog seksa rodila se ljubav

Ocenite članak jer mi cenimo vaše mišljenje:
[Prosečna ocena: 0 / Ukupno glasova: 0]

Autor ovog posta je:

Nimfomanka

Da se život broji orgazmima, zvala bih se Večnost

Ako želiš da dobijaš BDSM lifestyle ili Swing lifestyle tekstove i najave, upiši mejl i izaberi temu koja te interesuje.
Registrovani korisnici ne vide reklame

Priključi se tomiradi forumu – zajednici ljudi koji se ne stide svojih želja i fantazija.

Postoje dva načina da dobijete VIP članstvo:
1. Svako ko aktivno doprinosi tomiradi zajednici može dobiti VIP članstvo
2. Možete platiti VIP članstvo

Sve što treba da znaš o tomiradi zajednici možeš videti ovde: https://tomiradi.com/tomiradi-zajednica/ – a za više informacija o VIP članstvu i Premijum sadržajima pogledaj ovde: https://tomiradi.com/postani-vip-clan/

Ovo je jedinstvena prilika da svoja maštanja podeliš sa hiljadama naših čitalaca. Objavljivanje erotske priče nikada nije bilo lakše – klikni ovde za više informacija. Sve što tražimo od tebe je da se oslobodiš stega i prepustiš svojoj mašti. Ako želiš da nam redovno šalješ priče ili tekstove možeš postati i naš bloger ili blogerka.

1. Prodaja – tražimo motivisane saradnike za prodaju različitih vrsta oglasnog prostora na našem sajtu – banera, linkova, stranica, reklamnih paketa, tekstova itd.

2. Marketing – tražimo kreativne i domišljate saradnike za povećanje posete i vidljivosti našeg sajta, kao i za druge oblike unapređenja našeg poslovanja.

3. Rad na sajtu – tražimo motivisane i pismene mlade ljude koji bi hteli da rade na proširenju našeg sajta, pripremi materijala za objavljivanje, pisanju tekstova itd. Prednost imaju seksualno aktivni, iskusni ili veoma radoznali, momci i devojke.

4. Audio priče – Imate seksi glas? Oprobajte se u čitanju priča i budite deo stvaranja tomiradi audioteke!

5. Erotska i porno produkcija – pozivamo sve zainteresovane momke i devojke, muškarce i žene, koji žele da se nađu pred objektivom – bilo kao erotski modeli ili kao porno glumci i glumice da nam se jave. Takođe tražimo fotografe i snimatelje, a prednost imaju oni sa iskustvom sa golim telima, erotskim scenama.

6. Tehnički razvoj – potrebni su nam saradnici koji imaju iskustva u radu sa WordPress-om i bazama podataka, za održavanje i razvoj novih funkcionalnosti sajta

Pozivamo sve zainteresovane da nas kontaktiraju ovog formulara. Napišite nam šta vas zanima i motiviše.

Pogledajte još:
Zaprati ovu diskusiju
Obavesti me o

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Would love your thoughts, please comment.x