Registrovani korisnici ne vide reklame

Otišao sam sa roditeljima i sestrom na more. Bili smo smešteni u jednom jako lepom i velikom resortu u Turskoj. 15 dana je trajalo letovanje, a meni je to delovalo kao smak sveta jer neću biti sa društvom u sred raspusta kad se svi zajebavaju i izlaze. Za sebe mogu da kažem da sam popularan u školi, treniram od kad sam bio klinac i lepo izgledam. Bio sam sa devojkom jednu i po godinu i sa njom imao prvi sex. Privlačili su mene muškarci, ali probao sam samo pušenje, tj. meni je jedan dečko popušio, i to je to. Nisam bežao od toga da probam da mi neko uđe u čmar, ali nije me toliko interesovalo, a i nisam znao sa kim bih. Nisam imao ni neki tip muškaraca da me privlači, pa sam se držao devojaka.

Stigli smo na more, hotel je bio baš dobar, nije bilo potrebe da izlazim van jer je bilo svega tu. Brzo sam upoznao neko društvo, pa sam uglavnom vreme provodio sa njima. Posle par dana sam počeo da kapiram da mi se jedan dečko iz drustva sviđa. Imamo isto godina, on je malo niži od mene, ima svetlu kosu, kovrdžavu, zgodan je, komunikativan i sa njim sam se najbolje skontao jer smo jako slični. Uglavnom smo sve gluposti nad dvojica pokretali. I on je sportista.

Kako je vreme prolazilo, shvatao sam da mi se prvi put desilo da mi se dečko svideo, ali nisam znao kako nešto da pokrenem, a i plašio sam se. Uglavnom, jedan dan dok smo bili na plaži hotela, otišao sam u WC koji se nalazio tu na plaži. Stao sam za pisoar i pišao. Neko ulazi, nisam obraćao pažnju dok nije stao pored mene. Vidim jako velikog i krupnog čoveka, spušta gaće i počinje da piša. Nisam hteo da gledam, ali video sam krajem oka da me gleda, neprimetno sam se okrenuo i pogledao (bar sam ja mislio da je neprimetno) a on se nasmejao i samo sam osetio ruku na bulji. Skamenio sam se, a on je nastavio da mi stiska guzove i počeo polako da drka.

Nepoznati tip mi je razradio čmar, pa sam to primenio na druga

Nisam se pomerao, ali kurac mi se odmah digao. Zavukao mi je ruku u gaće pozadi i prstom napipao čmar. Kad je krenuo da ulazi, cimnuo sam se i pobegao. Srce mi je lupalo kao ludo, drhtao sam ceo. Nisam znao šta da radim, iskreno, bilo mi je zanimljivo i prijalo mi je, a opet sam se jako uplašio. Skupim hrabrost i rešim da se vratim u WC.

Kad sam ušao, on nije bio tu. Vratio sam se na plažu ali sam svaki čas gledao da li će ući u WC, čak ga nisam nigde ni video na plaži. Posle par sati sam opet otišao do WC-a, stao da pišam i čujem da neko ulazi, pogledao sam ali nije bio on. Krenem da izađem i sudarim se sa njim na ulazu. On je stariji, nekih 50 godina, krupan, kao da je nekad bio bilder pa se ugojio. Opet sam počeo da drhtim, nasmejao se i prošao me. Ušao je u kabinu i ostavio otvorena vrata.

Stajao sam i gledao; kurac mi je pričao da uđem, a mozak da bežim…

Poslušao sam kurac, naravno. Zatvorio je vrata kad sam ušao, bilo je jako tesno. Uhvatio me je za glavu i počeo da me ljubi. Pipao me je svuda po telu, a najviše stiskao bulju. Nekako sam se opustio ali i dalje mi nije bilo svejedno. Mahinalno sam spustio galvu i počeo da mu sisam bradavice. Bile su nakostrešene. Usmeravao me je ka dole. Čučnuo sam a on je izvadio kurac iz kupaćeg. Nekih 17 cm, ali jaaaako debeo. Par puta me je lupio glavićem po licu, a onda sam zinuo.

Prvi put sam pušio kurac, nisam znao šta da radim, samo sam pomerao glavu napred-nazad. Podigao me je i okrenuo. Skinuo mi je kupaći i raširio mi guzove. Osetio sam vlažno i toplo na čmaru, gurao mi je jezik. Prvo me je golicalo a onda sam počeo da uživam, guzio sam se koliko sam mogao. Podigao se i ljubio me po vratu, a za to vreme i ubacio prst u čmar. Zabolelo me je jako. Kao da me je masirao prstom iznutra, a to je počelo da mi prija.

jedan gej drugog jebe jezikom u čmar

Samo me je okrenuo i prislonio glavić na moj čmar. Uplašio sam se, a i nije imao kondom, pa sam se izmakao. Jako me stegao i opet pokušao da uđe. Stisnuo sam guzove što sam jače mogao, a on je gurao, nekako se probijao i osetio sam da će da uđe. Počeo sam da ga molim da stane. I uspelo je. Pitao me je šta hoću. Rekao sam da ne mogu ovo. Pitao me je hoću li da mu izdrkam. To sam pristao.

Dok sam mu drkao, i on je uhvatio moj kurac i počeo da mi drka. Nije dugo trajalo, i obojica smo svršili. Samo je izašao i otišao.

Ja sam se tresao, kao da me stiglo sve odjednom i nisam mogao da verujem šta sam uradio. Malo sam se smirio i vratio se kod društva. Kad smo otišli na ručak, video sam ga, bio je sa ženom i troje dece. Naravno, nismo se javili jedan drugom, ni ništa. Uglavnom, ono najbitnije tek sledi.

Sa novim drugom sam razvijao sve lepši odnos, iako smo samo par dana tu. Počeo sam da mislim na njega, šta god da uradi bilo mi je simpatično i jedva sam čekao da se vidimo. Ćale i keva su isto našli društvo, a sestra je išla svuda sa mnom. Njoj se svideo jedan dečko, pa su se kao muvali 🙂 I mene i novog druga su muvale devojke, ali ni on ni ja nismo ništa radili. To veče je bila žurka u hotelu, svi smo malo više popili, pa smo posle žurke otišli na plažu i nastavili. Nestalo je pića pa sam rekao da idem do bara po još. Drug je rekao da ide sa mnom jer neću moći sve sam. Sve nam je bilo besplatno u hotelu pa smo mogli da uzmemo šta god hoćemo.

Dok smo išli, stavio je ruku na moje rame. Inače ne bih obraćao pažnju da je bilo koji drugi dečko to uradio, ali sa njim sam na sve obraćao pažnju. Zezali smo se na putu do bara i on me je samo pitao jel’ mi se sviđa neka riba ovde. Rekao sam pa i ne baš, na šta se smejao i rekao ni njemu isto. Od tog trenutka smo ćutali sve do bara. Uzeli smo piće i krenuli nazad. Ja sam nosio više flaša, a on je počeo da me golica, ne baš golica, ali onako sa strane bocne prstom, par put je malo falilo da mi ispadne piće. Nastavio je, pa sam spustio flaše i okrenuo se ka njemu, rekao sam mu:

– Sad si najebao – i počeo da ga golicam. Njemu su ispale 2 flašice, pa je krenuo i on mene da golica. Pali smo na pesak i smejali se kao ludi. Kako smo se valjali, on je seo meni na stomak, nestajalo mi je daha od smeha. Onda se desilo nešto čudno: samo smo se pogledali, osetio sam neku tremu u stomaku, kao da je to bilo to.

Kao da ništa nismo kontrolisali nego se sve samo dešavalo; on se spustio i poljubio me

Srce je htelo da mi iskoči, osetio sam njegove usne na mojim, ostvorio sam ih u ušao je jezikom. Osećao sam njegovu kožu, miris, sve. Ne znam koliko smo se ljubili, ali u daljini sam čuo neke zvukove pa smo prestali. Pokupili smo piće i bez reči se vratili kod društva.

Nepoznati tip mi je razradio čmar, pa sam to primenio na druga

I on i ja smo se ućutali, svi su se zajebavali, a mi smo bili odsutni. Nisam mogao da verujem šta se desilo. Kako mu uhvatim pogled, on skrene, a isto i ja.. nisam znao šta da mislim, baš sam bio zbunjen… Želeo sam ovo, a opet me hvatala neka panika.

Ubrzo smo se razišli, svi smo se pozdravili i otišli u sobe. Celu noć nisam spavao. Što od uzbuđenja, što od neke panike, nisam znao šta će dalje biti. Trebalo je ranije da krenemo na neki izlet. Kao krstarenje do nekih stena i snorking. Imao sam strah od susreta sa njim. Ali kad smo se svi našli, sve je bilo OK. I dalje smo skretali pogled kad uhvatimo jedan drugog da se gledamo. Stigli smo do tih stena, ja sam hteo da skočim sa brodića u more, terao sam i ostale, ali niko nije hteo jer je visoko. Odjednom, on staje pored mene i kaže:
– I ja ću.

Ostatak društva je otišao da siđe stepenicama u more, a mi smo skočili. Kakav osećaj! Plivali smo do tih stena, snorkovali, video sam da je on zašao sa druge strane te šuplje stene, pa sam krenuo za njim. Nikoga nije bilo oko nas. Pogledali smo se, bilo je nekako neprijatno, a opet se osećala ta hemija. Doplivao sam do njega i poljubio ga brzo na blic. Nasmejao se, pa sam ga oper poljubio. Bilo je nezgodno da se održavamo na vodi i ljubimo, ali stvarno sam uživao.

Čuli smo zvužduk da krećemo, pa smo brzo plivali do brodića. Sedeli smo jedan pored drugog, svi smo pili pivo, a on me je pitao jesmo li OK. Pogledao sam ga i rekao:
– A što ne bismo bili? – Rekao je da je mislio da me to ne zanima i da neću hteti više da pričam sa njim i da se kajao što je ono uradio sinoć. Odgovorio sam mu da ja to želim već par dana. Iz zajebancije mi je rekao: – Siso jedna, juče sam mislio da si se naljutio i celu noć nisam spavao zbog toga. – Smejao sam se i rekao:
– I ja isto.

Odjednom je sve postalo opušteno, bio sam jako srećan. Sve vreme smo se gledali, dodirivali itd. Niko od društva ništa nije primetio, a ja sam jedva čekao da se napravi neka situacija da ga oper poljubim. Mnogo devojaka je prilazilo i meni i njemu, zezali smo se, ali nismo ništa radili. Već smo popili dosta a meni je prišla jedna i samo počela da me ljubi. Prvo sam uzvratio a onda sam je sklonio i počeo da se smejem. Pogledao sam u njega; bio je namršten. Jebote, pa on se naljutio! Posle par minuta sam video njega da se ljubi sa jednom i gleda me. Nikad nisam bio ljubomoran, ali nikad, a sad sam hteo da skočim da ga izmlatim, odjednom sam osetio neki bes u sebi.

gejevi se ljube u prirodi, na stolu

Okrenuo sam se i otišao. Stajao sam sâm napred. Posle par minuta neko prilazi, kad ono on. Stajali smo i ćutali. Rekao je:
– Samo znaš da sam ovo uradio zato što si ti prvi. – I dalje sam ćutao, spustio mi je ruku na rame i stegao. Rekao sam mu da sam prvi put u životu bio ljubomoran. Rekao je: – I ja isto, a uvek sam pričao da su samo ljudi bez samopouzdanja ljubomorni. – Nisam mogao da verujem, jer sam i ja uvek to pričao. Onda mi je rekao: – Jedva čekam da te opet poljubim.

Vratili smo se kod ostalih, izlet je bio super, i negde oko 19 h smo stigli u hotel. Svako je sa roditeljima otišao na večeru. Prvo su cale i keva sišli, a sestra i ja posle 10-ak min, dolazimo do stola, kad on tu. Ukapirali smo da firma koju drži moj ćale sarađuje sa firmom njegovog oca. Sedeli smo svi zajedno na večeri. Bilo je lepo, a onda smo mi rekli da idemo da se nađemo sa društvom. Opet smo pili i zezali se, taj klub hotela je bio pun. Prišao mi je i pitao me da izađemo napolje. Izašli smo i zavukli se u neki deo gde nema nikoga, i ljubili smo se kao što se nikad nisam ljubio ni sa jednom devojkom. Dodirivao sam mu celo telo… ima tako lepu i mekanu kožu, sve mi se sviđalo kod njega. Još sad kad je pocrneo, izgledao je kao neki surfer.

Ne znam koliko smo bili tu, ali morali smo da se vratimo da neko ne provali nešto. Sve vreme sam na žurci razmišljao o njemu. Naravno, posle žurke opet svi na plažu, sad smo baš bili pijani. Nekoliko njih je zaspalo na ležaljkama, a mi ostali smo samo ležali i ćutali. Rekao sam da idem u sobu, rekao je i on da će da krene. A krenula je i moja sestra sa nama, poludeo sam. Stigli smo do ulaza a ja sam mu šapnuo da me čeka tu. Ušao sam u sobu i rekao sestri da idem da se vidim sa onom devojkom od danas.

On i ja samo krenuli, nismo znali gde da idemo, pa smo samo hodali uz plažu. Dosta smo odmakli, u tom delu nije bilo ni ležaljki i bilo je nekako zaklonjeno. Legli smo tu, on se ušuškao uz mene. Zagrlio sam ga jednom rukom i stavio je glavu na moje rame i grudi. Rekao mi je da mu se ovo nikad nije desilo i pitao me šta ćemo da radimo. Rekao sam da nije ni meni i da nemam pojma. Da ne mogu da verujem da se znamo par dana a da sam bio ljubomoran danas prvi put. Isto tako je i on prokomentarisao. Pomerio sam ga, namestio se na lakat i počeo da ga ljubim. R

ukom sam prelazio po njegovim telu, mazio sam mu bradavice. Ljubio sam ga niz vrat, po grudima, opet u usta. Onda je on mene spustio i počeo da me ljubi isto po grudima, niz stomak. Uhvatio me je za kurac i stegao par puta. Pogledali smo se, izvadio mi ga je i par puta zavrnuo kožicu. Samo sam ga gledao a i on mene. Počeo je da se spušta, to je bilo to. Kad ga je stavio u usta, ispustio sam glasan uzdah. Lizao mi je kurac, pušio ga, ne baš spretno, ali uživao sam… U jednom trenutku sam ga pomerio jer je malo falilo da svršim. Spustio sam ga na leđa i počeo da ga ljubim, isto se spuštao ka dole, svukao sam mu šorts skroz, imao je lep kurac. Uzeo sam ga u ruku i spustio se.

Nepoznati tip mi je razradio čmar, pa sam to primenio na druga

Osetio sam slan ukus, trudio sam se, koliko sam mogao, pušio sam mu. Onda sam legao pored njega i opet smo se ljubili. Legao je na mene, noge su mu bile sa strane, a moja kita se trljala po njegovoj guzi. Valjali smo se i ljubili. Uzeo sam mu kurac i počeo da drkam, uradio je isto sa mojim. Jako brzo smo svršili. Samo smo ležali jedan pored drugog i disali duboko. Poljubio sam ga u usta. Već je počelo da sviće, pa smo se vratili u hotel.

Narednih par dana je sve bilo isto, nastavili smo da se tako kasno viđamo, ljubimo, pušimo jedan drugom. 10. dan smo opet otišli na isto mesto. Ljubili smo se, pušili, onda sam mu podigao noge i počeo da mu ližem čmar.

Prvi put sam probao mušku guzu…

Kružio sam jezikom okolo, imao je samo nekoliko svetlih dlačica oko rupice. Opustio se i mogao sam jezikom da uđem u njega. Počeo je da stenje a ja sam sve više ulazio. Kad sam završio krenuo sam da mu pušim, ali on me je povukao gore ka sebi, obmotao noge oko mene tako da je moj glavić bio ispod njegovih jaja… Rukom sam mu držao obraz, vukao kosu pozadi da ga ljubim po vratu dok sam kukove pomerao i trljao kurac između njegovih jaja i čmara. Uzdisao je glasno i samo rekao:
– ‘Ajde. – Pogledao sam ga, uzvratio mi je jako jebozovnim pogledom i shvatio sam. Pitao sam:
– Jesi li suguran? – Rekao je:
– Da.

Malo sam se pomerio i sad mi je glavić bio na njegovoj rupici. Lagano sam krenuo da ulazim. Video sam da ga boli ali je trpeo. Polako sam ušao u njega, sve do kraja. To je dugo trajalo, želeo sam da uživa. Sve vreme sam ga ljubio. Lagano sam krenuo da ga karam, više se nije grčio pa sam ubrzao. Što se više opuštao, glasnije je disao. Stiskao me je rukama, a ja sam ga sve jače jebao. U jednom trenutku je počeo jako da stenje i da se grči, osetio sam prskanje između nas. On je svršio dok sam ga jebao, a između stomaka smo trljali njegov kurac. To me je toliko napalilo, da sam posle par ulazaka počeo i ja da svršavam u njega.

Ovako nikad nisam svršio, osetio sam iz svakog dela tela, kao da sam sve iz jaja ispraznio u njega. Samo sam pao, ljubio ga, dok mi je kurac i dalje bio u njemu.

dva geja se jebu u šumi od pozadi

Kad se spustio, pomerio sam se na stranu. Stavio mi je glavu na grudi, a ja sam ga zagrlio. Pitao sam ga je li OK. Rekao je nikad bolje, poljubio sam ga u glavu. Tako smo zaspali sve dok nas sunce nije pribudilo. Brzo smo se obukli i otišli u hotel.

To veče je opet bilo isto. Samo što sam ga sad jebao i u drugim pozama. Ušli smo u vodu, ljubili se, prišao mi je od pozadi i zagrlio me. Osećao sam da mu je tvrd, pa sam se namestio tako da mu je kurac bio između mojih guzova. On ništa nije radio, samo me je grlio. Razmišljao sam – ako sa nekim želim da probam ovo, onda je to on.

Uzeo sam mu kurac i namestio ga na moj čmar. Rukom sam mu držao kuk i usmerio ga. Polako je ušao samo glavićem, ali toliko me je zabolelo da sam mislio da ću umreti. Hteo sam da izdržim ali nije popuštao bol. On je polako ušao do kraja ali i dalje je bolelo. Skroz se pribio uz mene i ljubio me po vratu od pozadi. U jednom trenutku je samo prestalo, i počelo da mi prija. Pitao me je je li me boli, rekao sam ne više.

Onda je krenuo da me jebe, lagano. Osećao sam ceo kurac kako ulazi i izlazi iz mene. Bilo nam je nezgodno pa smo izašli iz vode. On je legao na leđa a ja sam mu seo na kurac. Nabijao sam se i mešao buljom. To mi je tako prijalo, posebno kad mešam pa dotakne nešto unutra i samo me prođe jeza. Okrenuli smo se, ja sam bio dole, a on na meni. Počeo je jako da me jebe, svaku put kad uđe i nešto unutra dotakne, kao da mi krene svršavanje. Onda je baš jako ubrzao i ja sam počeo da svršavam a da nisam pipnuo kurac.

Zabio ga je još par puta i umirio se. Jako me je stegao i prislonio usne na moje. Ležali smo još neko vreme tako. Do kraja mora sam ga jebao svaki dan, a on mene samo poslednje veče. S obzirom da smo obojica iz Bg-a, nastavili smo da se družimo, i naravno, karamo. Mogu da kažem da sam ga stvarno zavoleo, kao nikad nijednu devojku.

Sve smo počeli da radimo zajedno; kao najbolji drugovi smo, samo što se karamo. Jedino što smo se dogovorili je da se povremeno na’vatamo sa nekom devojkom da ne bi bilo ljudima čudno, jer nema šanse da odbijemo toliko riba kad nam stalno prilaze… Uglavnom, jako smo srećni i ne bih menjao ništa u svom životu.

jedan gej drugome svršava u usta

Ocenite članak jer mi cenimo vaše mišljenje:
[Prosečna ocena: 0 / Ukupno glasova: 0]

Registrovani korisnici ne vide reklame

Priključi se tomiradi forumu – zajednici ljudi koji se ne stide svojih želja i fantazija.

Postoje dva načina da dobijete VIP članstvo:
1. Svako ko aktivno doprinosi tomiradi zajednici može dobiti VIP članstvo
2. Možete platiti VIP članstvo

Sve što treba da znaš o tomiradi zajednici možeš videti ovde: https://tomiradi.com/tomiradi-zajednica/ – a za više informacija o VIP članstvu i Premijum sadržajima pogledaj ovde: https://tomiradi.com/postani-vip-clan/

Ovo je jedinstvena prilika da svoja maštanja podeliš sa hiljadama naših čitalaca. Objavljivanje erotske priče nikada nije bilo lakše – klikni ovde za više informacija. Sve što tražimo od tebe je da se oslobodiš stega i prepustiš svojoj mašti. Ako želiš da nam redovno šalješ priče ili tekstove možeš postati i naš bloger ili blogerka.

1. Prodaja – tražimo motivisane saradnike za prodaju različitih vrsta oglasnog prostora na našem sajtu – banera, linkova, stranica, reklamnih paketa, tekstova itd.

2. Marketing – tražimo kreativne i domišljate saradnike za povećanje posete i vidljivosti našeg sajta, kao i za druge oblike unapređenja našeg poslovanja.

3. Rad na sajtu – tražimo motivisane i pismene mlade ljude koji bi hteli da rade na proširenju našeg sajta, pripremi materijala za objavljivanje, pisanju tekstova itd. Prednost imaju seksualno aktivni, iskusni ili veoma radoznali, momci i devojke.

4. Audio priče – Imate seksi glas? Oprobajte se u čitanju priča i budite deo stvaranja tomiradi audioteke!

5. Erotska i porno produkcija – pozivamo sve zainteresovane momke i devojke, muškarce i žene, koji žele da se nađu pred objektivom – bilo kao erotski modeli ili kao porno glumci i glumice da nam se jave. Takođe tražimo fotografe i snimatelje, a prednost imaju oni sa iskustvom sa golim telima, erotskim scenama.

6. Tehnički razvoj – potrebni su nam saradnici koji imaju iskustva u radu sa WordPress-om i bazama podataka, za održavanje i razvoj novih funkcionalnosti sajta

Pozivamo sve zainteresovane da nas kontaktiraju ovog formulara. Napišite nam šta vas zanima i motiviše.

Pogledajte još:
Zaprati ovu diskusiju
Obavesti me o

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Would love your thoughts, please comment.x