Na letovanju sam se jebavala kao potpuna drolja

Registrovani korisnici ne vide reklame

Tog proleća sam raskinula vezu koja je trajala dve godine i u kojoj sam izgubila nevinost. Pošto sam oduvek bila dobra i vaspitana devojka, tako sam i ostala nevinašce do svoje 19. godine. Uvek primeran đak, odličan student i primerno dete svojih roditelja.

Radila sam u jednom restoranu i time plaćala svoje studije. Još jedna idealna osobina. Raskid me je prilično potresao ali i rasteretio. Nisam više razmišljala dal’ će zvati i da li će naći vremena za mene. Poslednjih par meseci veza je postala mučenje, samo je sex uvek bio sjajan. Milan je imao poveći kurac, prav i debeo. Morali smo da budemo jako pažljivi kad je ulazio u moju macu prvi put.

Raskid je bio tu, ali ja nisam tonula u sebe, naprotiv, htela sam konačno iz sebe da izađem. Maksimalno sam se sređivala i do radnje kad izađem, volela sam poglede koji su išli za mnom, proleće me je opijalo iako je moja ljubav umrla.

devojka u tangicama

Početkom leta koleginica je išla na more, začudila sam se kad je rekla da ide sama. Objasnila mi je da je za nju to najlepši odmor; puno radi i hoće da na nekoliko dana pobegne od svih. Ta mi se ideja počela sviđati i ja sam razmišljala kako bi bilo da odem nekud potpuno sama i opustim se. Rešila sam – ići ću sama. Uspešno sam dala ispite u junskom roku i za nagradu dobila od roditelja uplaćeno letovanje u jednom privatnom pansionu u Grčkoj. Trebalo je samo poneti pare za izlazak. Rekla sam mojima da ne planiram da se provodim već da se dobro odmorim. U meni se u tom trenutku nasmešio đavolčić.

Počela sam da pakujem torbu, stala na pola i onda izbacila sve stvari napolje. Htela sam nešto novo nešto osvežavajuće. Uzela sam novčanik i krenula u šoping. Osećala sam se mnogo bolje. Kupila sam par sexy suknjica, čipkanih gaćica i bruseva, tanga kupaći, još mnogo erotskih krpica. Zakazala sam u salonu lepote kompletnu depilaciju, intimnu naravno. Gledala sam svoju macu sveže izdepiliranu, bila je mekana i nežna k’o u devojčice.

Volela sam sex i sve u njemu, često sam se dugo u noći samozadovoljavala, to mi je mnogo prijalo. Volela sam analni sex i naravno, da ga dobro ispušim i sve to sam do tad radila jedino svom dečku.

ženska masturbacija u guzu

Posle dosta sati vožnje autobusom, stigli smo u mali gradić na obali grčkog mora. Lako sam našla pansion iz prospekta, dočekala me je domaćica vrlo ljubazno i pokazala mi sobu. Bila sam potpuno zadovoljna. Malo sam se odmorila od puta i rešila da odem da prošetam gradom i vidim kakva je plaža. Obukla sam svoj novi roze tanga kupaći. Bila sam zadovoljna kako dobro izgledam u njemu. Stavila sam naočare i šešir i krenula.

Do plaže sam na nekoliko mesta videla oglasnu tablu nekog brodića koji je pravio ture po obližnjim obalama i ostavljao turiste na malu nudističku plažu. Odma’ sam rešila da odem, oduvek sam želela da se sunčam na nudističkoj plaži. Sišla sam na mesto odakle je brodić kretao, ukrcala se i čekala kretanje. Na sebi sam imala samo providnu belu maramu vezanu oko mog struka i gornji deo oskudnog kupaćeg koji je jedva prikrivao polovinu mojih sisa. Osećala sam se divno: erotično i jebozovno, a to sam želela iznad svega. Posebno me je palilo što nikoga nisam znala i što nisam imala šanse da ikog sretnem poznatog.

Brodić je pristao na mali dok oko kojeg je bila zgodna šumica. Bilo je mirno. Sa brodića sam sišla samo ja. Od doka je vodio maleni putić sa putokazom ka plaži. Bila je to mala ali mnogo lepa plaža. Bilo je dosta ljudi na njoj. Sišla sam sa stazice i raširila peškir na pesak, skinula sa sebe sve i počela se mazati. Gledali su me njih nekoliko, ja sam se nežno mazala i nisam gledala okolo.gola nudistkinja

Ustala sam i krenula ka vodi, pratile su me oči par momaka koji su sedeli pored vode. Sela sam nedaleko od njih, nevaljalo sam meškoljila guzom praveći mesto na pesku i raširila noge tako da mi je maca zevnula. Ubrzo su se stvorili pored mene i počeli razgovor. Jedan je bio Grk a ova dvojica sa njim Nemci.

Gledali su moju macu, sise i neskriveno se divili i davali mi komplimente

Njihovi kurcevi su visili preko velikih muda, iako spušteni, bili su veliki. Samo je momak po imenu Johan imao nešto manji. Grk je imao najveći, mozda čak veći od Milanovog.

Pozvali su me da plivamo, prihvatila sam. Otišli smo malo dalje od obale, njih trojica su mi se primakli i počeli me dirati u vodi za sise. Jedan je prišao od pozadi i dohvatio me je za dupe. Nedaleko su bile neke stene i otišli smo do njih. Držala sam se za stenu, a njih trojica su me pipali pod vodom i pokušavali da mi stave prste u macu, ali je struja bila jaka i teško smo se održavali na vodi.

Nekako smo se ispeli na stene i seli. Odma’ su mi počeli širiti noge u čupati sise. Kurčevi su im se popeli u vis, bili su tvrdi i napaljeni. Legla sam na leđa i raširila noge, tako da je Johan lizao moju macu a Grku sam dudlala kurčinu. Bio je ogroman. Drugi Nemac je stiskao moje bradavice. Dovodili su me do ludila. Johan je seo na stenu pored mene i podigao me, sela sam mu macom na kurac i nastavila da dudlam Grku, a drugi Nemac je počeo da kopa po mom dupetu. Nažalost, nije mi nikako mogao prići, jer je stena bila mnogo strma, no njemu sam pušila uporedo sa Grkovim i sedala na kurčeve redom kako su se nameštali.

ffm trojka na plaži

Svršili su mi po licu, po sisama i dupetu. Bila sam srećna i zadovoljna. Malo nam je teren za jebanje bio loš, ali nije nam mnogo smetalo. Ja sam im rekla da želim još malo da ostanem i sunčam se tu. Oni su otišli.

Te noći u sobi dok sam se tuširala razmišljala sam o događaju sa stena i bila sam spremna da se tu, u tom malom gradiću pretvorim u pravu prljavu drolju koja ne bira sa kime će se jebavati. Uspalila me je ta misao. Rešila sam da na večeru siđem bez gaćica i obukla sam najkraći minjak koji sam imala. Majičica kratka, bela, ispod koje su bradavice bile k’o nacrtane. Namazala sam macu i guzu dobro i krenula. Palila me je pomisao da sedim bez gaćica i stalno sam meškoljila guzom i mazila macu o mekanu postavu na stolici.

U jednom trenutku prišao mi je jedan stariji čovek i zamolio me da sedne za moj sto. Pogledala sam ga, bio je prosed i krupan čovek, imao je upadljivo plave oči i bezobrazan pogled. Nasmešila sam se i rekla mu da je slobodno. Bio je iz Norveške. Lepo je govorio engleski i mogli smo da pričamo.

suknjica bez gaćica

U toku večere osetila sam da me pod stolom dodiruje po nogama, na šta sam ja odgovorila širenjem kolena, da je mogao da ode na gore. Iznenađeno me je pogledao kad je shvatio da nemam gaćice. Nasmešila sam se i on je nastavio da prstima na nogama dira moju već vlažnu macu. Pomerila sam se na kraj stolice i prišla stolu da me on što bolje dohvati. U sred večere rekao je:
– ‘Ajdemo kod mene u sobu.

Naravno, mala drolja je jedva čekala da to čuje. Ugurao me je preko vrata, jedva se uzdržavajući da me ne pojebe na hodniku. Seo je na krevet i povukao me za sobom, presavio me preko kolena, zavrnuo mi suknjicu i raščepio mi noge. Moja guza i maca su bile na izvol’te.

Pljunuo je nekoliko puta na rupice i zabio po jedan prst u svaku rupu

Počeo je drkati moje rupice, maca je pljuskala od sokova koji su se slivali iz nje. Glavu mi je gurnuo skroz na pod pored kreveta a moja guza je došla skoro kao sveću da sam napravila. Držala sam se rukama na podu a on je divljao po mojim rupicama i ponavljao kako je oduvek želeo to da uradi nekoj mladoj pički. Počela sam da vičem:
– Radi to meni, radi mi to.

Ohrabrila sam ga, pa je jednom rukom prste gurao u guzu a drugom u macu i jebao me prstima. Svršila sam nekoliko puta uz stenjanje i dahtanje.

fingering u pičku i u guzu

Žele je da me pojebe u dupe i naredio mi da se natrtim preko fotelje. Guzio me je divlje i jako. Nije mu bio kurac veliki ali je dobro radio njime. Povukao me je za kosu i rekao:
– E sad ćeš ga pušiti kurvo dok ti ne svršim po licu.

Bacio me je na kolena i uvalio mi kurac u grlo. Vukla sam ga i lizala, grickala mu glavić i sisala muda, da je svršio ubrzo svud po mom licu.

Otiso je u kupatilo a ja sam otišla u svoju sobu. Legla sam preko kreveta i bila opako zadovoljna još jednom jebačinom, i to sa matorcem. Nije mi bilo dosta sexa, osećala sam potrebu da se divljački pojebem opet.

robinja dobija facial

Izvadila sam moj ružičasti dildo i počela ga nabijati u još vrelo dupe. Sedala sam na njega, skakala i uvijala guzicom da ga što bolje osetim. Ne vadeći ga iz sebe, zaspala sam potpuno gola i bez pokrivača.

Ujutru sam otvorila oči i pogledala prema prozoru; roletne su bile podignute, a terasa je bila nisko i sa ulice se mogla videti moja soba. Nisam zatvarala roletne, izašla sam iz kreveta i nastavila se igrati sa dildom u dupetu. Doručkovala sam malo kasnije, na doručku sam videla mog jebača od sinoć, bio je u društvu starije gospođe, verovatno žene. Nasmešila sam mu se i otišla na plažu. Dupe je još bridelo od jebanja, ali meni nije bilo dosta. Napaljena skroz i vlažna mislila sam – šta dalje?

Tada su se pored mene zaustavila neka kola, staklo se spustilo i meni se obratio neki tip na egleskom, hteo je da ponudi prevoz, kaže ima jedan super hotel sa super bazenima i spa centrom, pa ako hoću da me odbace tamo. Nisam mnogo razmišljala, ušla sam pozadi u kola. Tu je sedela još jedna devojka, upoznala se sa mnom, bila je jako ljubazna. Nisam ih pitala odakle su. Devojka je bila Ena, momak za volanom Erik, a momak koji mi se obratio bio je Gregori. Ena je imala samo kupaći na sebi, bila je niska rastom i malo mršavija, belog tena i nežne kože. Sise su joj bile malo veće od mojih, bila je jako simpa.

Kola su stala ispred neke velike vile, Gregori je reko da treba nešto da uzme i nastavljamo, tada je Ena izašla iz kola i rekla da izađem i ja. Stala sam pored neke žandinjere, a Ena mi je smelim koracima prišla i dodirnula mi kosu i vrat. Utom su se čula vrata vozača. Izašao je i on i krenuo ka meni. Srce mi je zalupalo ali nisam htela da se pomerim. Ena je jednim potezom odvezala moj grudnjak i moje sise su ostale gole. Rukom je otišla pod moju suknjicu i viknula:
– Ona nema gaćice, hoće jebanje! Krenula je na jebanje!
– ‘Ajde da joj damo jebanje! – dodao je naš vozač.

Došao je i Gregori. Držao je krac u rukama i drkao ga, Ena mi je uveliko sisala bradavice a Erik mi je trpao prste u moju macu. Gregori me je uzeo preko ramena i uneo me u kuću. Bacio me je na trosed i opkoračio me tako da mi je kurac direktno uleteo u usta.

Počela sam ga dudlati, sisati i drkati ga, osetila sam da mi neko širi noge i nabija prste u macu, bila je to Ena: lizala me je i grickala mi klitoris.

ffm trojka, predigra

Povukla mi je guzu na kraj troseda tako da je moj čmarić bio takođe dostupan. Ena je zabijala prste u obe rupe. Gregori je nabijao kurac u moja usta, a Erik je pore mene drkao i štipao moje sise. Onda su se Ena i Gregori menjali, ona je stala iznad mene i stavila mi svoju rascvetalu pičkicu pored nosa. Pomislila sam da je kroz nju i voz prošao, kakvu je pičku imala, potpuno rascvetalu, razvaljenu, a bila je tako majušne građe (ali se trpala očigledno dobro).

Prvi put sam lizala pičkicu, moram priznati, bilo je divno. Sisala sam njene usnice i grickala sam njen klitić, a ona je dahtala i vriskala, nabijala mi glavu jače u njenu mačkicu koja je bila kao vodopad mokra. Ustala je i sela pored mene na trosed, Gregori je stao pored nje a Erik pored mene i obe smo počele da drkamo i pušimo njihove kurčeve. Erik je seo na pod i rekao:
– ‘Ajde ovu novu da stavimo u sendvič. Ena, pomozi joj.

Naježila sam se, znala sam šta znači i šta sledi. Ena mi je opet lizala macu i čmarić, izdrkala prstima po rupicama, a zatim me uhvatila za ruku i pokazala da sednem na Erikov kurac. Nabila sam macu na Erika i on je počeo da me jebe divlje i jako. Zaustavio se na kratko, nabio mi tri prsta u dupe i nastavio sa jebanjem.

ffm trojka, jahanje kurca

Onda je stao, spustio je moju glavu na njegovo rame i oslobodio put Gregoriju koji mi je bio iza leđa, drkajući svoj veliki kurac. Naslonio je glavić na ulaz moje guze i počeo ga gurati. Jakim rukama me je držao za struk, a Erik mi je držao butine tako da nisam mogla da maknem.

Vrištala sam, stenjala, ali nisam htela da stanu, bilo mi je divno

Ena je stiskala moje sise, što me je izluđivalo načisto. Stali su i okrenuli me, sela sam guzom na Erikov kurac, a Gregori je čekao da uleti u moju macu, ali mi je prvo nabio kurac u usta. Erik mi je raširio noge tako da sam mislila da će mi prepone pući. Ena se savila i polizala mi macu još nekoliko minuta, a zatim se Gregori sjurio u nju. Bili su žestoki i napaljeni do daske, a Erik je promrmljao:
– Odavno nisam ovako dobro jebao, da ne računam tebe Ena.

swingersko karanje

Ena je prišla i kleknula pored nas, Gregori je izvadio kurac iz mene i sasuo spermu u Enina usta. Progutala je svaku kap, isto je uradila i sa Erikom. Ostali smo da ležimo svi na podu. Ena me je dirala po sisama, a ja sam nju po njenoj razvaljenoj maci. Ustala je i skuvala nam kafu. Sela sam sa njima na terasu potpuno gola. Smejali su se i mazili me po sisama govoreći kako se odlično jebem i pitali me da ponovimo to. Samo sam sam se nsmejala i rasširila noge ka njima dvojici i rekla:
– Moja maca vam je na raspolaganju.

Do kraja mog letovanja bila sam sa njima troma, jebali smo se nekad i celi dan i celu noć, odlazili na plaže i jebavali se gde smo stigli i ubacivali pridošlice gde god smo to mogli, a mogli smo. Bila sam prava prljava drolja koja nije znala za granice. Bili su tu matorci, crnci, devojke, čak smo maznuli bili jednu matorku koju su izjebala ona dvojica, tako da nije mogla da stoji na nogama. Matorka je trazila još i još dok se nije oduzela.

Vrativši se kući, nastavila sam sa dvojnim životom jer mi se sviđalo da budem dobra devojka sa droljetinom u duši. Jebem se na svim mogućim mestima ali uz strogu diskreciju. Radim u jednom hotelu u svom gradu, menadžer sam, pogađate kako ugovaram saradnju i kako dobro služim direktoru.

redaljka u kancelariji

Ocenite članak jer mi cenimo vaše mišljenje:
[Prosečna ocena: 5 / Ukupno glasova: 3]

Ako želiš da dobijaš BDSM lifestyle ili Swing lifestyle tekstove i najave, upiši mejl i izaberi temu koja te interesuje.
Registrovani korisnici ne vide reklame

Priključi se tomiradi forumu – zajednici ljudi koji se ne stide svojih želja i fantazija.

Postoje dva načina da dobijete VIP članstvo:
1. Svako ko aktivno doprinosi tomiradi zajednici može dobiti VIP članstvo
2. Možete platiti VIP članstvo

Sve što treba da znaš o tomiradi zajednici možeš videti ovde: https://tomiradi.com/tomiradi-zajednica/ – a za više informacija o VIP članstvu i Premijum sadržajima pogledaj ovde: https://tomiradi.com/postani-vip-clan/

Ovo je jedinstvena prilika da svoja maštanja podeliš sa hiljadama naših čitalaca. Objavljivanje erotske priče nikada nije bilo lakše – klikni ovde za više informacija. Sve što tražimo od tebe je da se oslobodiš stega i prepustiš svojoj mašti. Ako želiš da nam redovno šalješ priče ili tekstove možeš postati i naš bloger ili blogerka.

1. Prodaja – tražimo motivisane saradnike za prodaju različitih vrsta oglasnog prostora na našem sajtu – banera, linkova, stranica, reklamnih paketa, tekstova itd.

2. Marketing – tražimo kreativne i domišljate saradnike za povećanje posete i vidljivosti našeg sajta, kao i za druge oblike unapređenja našeg poslovanja.

3. Rad na sajtu – tražimo motivisane i pismene mlade ljude koji bi hteli da rade na proširenju našeg sajta, pripremi materijala za objavljivanje, pisanju tekstova itd. Prednost imaju seksualno aktivni, iskusni ili veoma radoznali, momci i devojke.

4. Audio priče – Imate seksi glas? Oprobajte se u čitanju priča i budite deo stvaranja tomiradi audioteke!

5. Erotska i porno produkcija – pozivamo sve zainteresovane momke i devojke, muškarce i žene, koji žele da se nađu pred objektivom – bilo kao erotski modeli ili kao porno glumci i glumice da nam se jave. Takođe tražimo fotografe i snimatelje, a prednost imaju oni sa iskustvom sa golim telima, erotskim scenama.

6. Tehnički razvoj – potrebni su nam saradnici koji imaju iskustva u radu sa WordPress-om i bazama podataka, za održavanje i razvoj novih funkcionalnosti sajta

Pozivamo sve zainteresovane da nas kontaktiraju ovog formulara. Napišite nam šta vas zanima i motiviše.

Pogledajte još:
Zaprati ovu diskusiju
Obavesti me o

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Would love your thoughts, please comment.x