Moj život i seks-avanture, VII dio

Registrovani korisnici ne vide reklame

Nastavak priče: Moj život i seks-avanture, VI dio

Pozdrav svima i sve najbolje u 2020. godini! Želim od srca puno zdravlja, seksa, para; ostalo će doć samo po sebi.

Da nastavim gde sam stao. Sednemo mi u auto, pokupimo Dulu i Milenu i krenemo prema odmaralištu. Lagana vožnja, zezanje, svi vidno raspoloženi, zezanje na nivou. Mica sjedi do mene, Milena i Dule od pozadi, ja za volanom. Karavan stari lagano kvrcka, a Mica nemirnog duha između sedišta zadirkuje Dulu, al’ i Milku, nagovara ih da se skinu. Milka i bi, al’ Dule se nećka.

Kad smo se izvukli iz naseljenog i krenuli prema planinskom vrhu, Dule se poče raskopčavat a za njim i Milena. Ja se sve trudim da pazim kud vozim, iako mi odvlače pažnju njihove perverzije, lizanja i pušenja. Sve više se prepuštaju užitku.

U jednom momentu i Mica se skide i prođe između sedišta k njima. Koliko sam mogo pratit na retrovizor, nastao je krkljanac; tamo se više nije znalo ko koga kerebeči. Morao sam okrenut retrovizor da ih ne gledam jer mi odvlače pažnju od vožnje, da ne bismo napravili glupost i zabili se u kakvu provaliju. Kurac mi se toliko digao da me je počeo bolit. Najednom sam primetio da pored puta postoji neki divlji putić koji ulazi u šumarak. Tako sam i skrenuo par metara, zavuk’o unutra da ne smetam na cesti i da nas baš na prvu ne mogu primetit.

Kako sam izašao, i oni su otvorili vrata. Milena je bila nabijena na Duletov kurac, a Mica mu je sedela na faci. On ju je jezikom obrađivao. Ja bez puno razmišljanja nabijem Mici i krenem da je jebem i osetim kako Dulin jezik dodiruje moj kurac. Nisam mog’o, a nisam ni želeo da se suzdržim – počeo sam da svršavam u Micu, a od njih ne znam ko je još svršavo – toliko mi je tutnjalo u ušima da nisam ni obraćao pažnju.

Kad sam se ispraznio, odmaknem se od auta i vidim kako Dule jezikom vadi moju spermu iz Mice. U momentu sam se stres’o na prizor i pogledao da mi je kurac opet u punoj veličini. Oni su se polako smirivali i izlazili jedno po jedno iz auta. Mica i Milena su samo obukle košulje na sebe, kako su bile duže, pokrivale su im guzu, tako da ih je bilo slatko gledat. Dule je navuk’o samo šorts i stali smo pored auta. Milena je izvadila termos bocu u kojoj je pripremila kafu, kaže da je razmišljala da se ovako nešto može desit, pa da imamo za osveženje.

mmf trojka u kolima

Tu smo stajali, pričali, razmjenjivali mišljenje o događaju, kad u jednom momentu čujemo kako neko prilazi k nama iz dubine. Malo se zatečeni pogledamo, kad ono na vidik izađe čovek od 60 i kusur godina, pozdravi nas i pita za pomoć. Mi ga pogledasmo i pitamo šta mu možemo pomoć. Reče, malo srameći se, da je pokupio neku klinku i doveo ovde u šumarak i uvuk’o se duboko dolje da ne bi bio primećen, al’ je naleteo na nešto i proparao gumu, a dizalicu koju ima ne radi, ne može dić auto. Dule, kao iskusan mehaničar pogleda u mene i pita kakva je moja dizalica. Ja se nasmeja a Milena dobaci na to:
– Pa jel’ nis’ primetio? Uvek ti digne! – Tu puknemo u smeh svi i ja upitah starog kol’ko je daleko u šumi, on reče neki’ 500 metara. Ja im rek’o da sjedaju u auto, da idemo pomoć čovjeku.

Tako i bi; sjednemo u auto, on sjedne na Micino mjesto, njih troje od pozadi, i krenemo ka njegovom autu. Stignemo tamo, kad ono u autu sjedi mlada djevojka od 20 godina, malo punija, nižeg rasta, sa povećim sisama (kad je izašla i povećim guzovima). Za pojebat, kao stvorena. Oborila pogled prema zemlji kao da se stidi što nas vidi, al’ šta moš’, takva je situacija.

Ja pogleda’ u Micu, ona se nasmeja. Shvatila je šta mislim

Dule se prihvatio posla, diže auto, skida točak. Ja priđem Mici i kažem da popričaju sa njom dal’ želi da je ja i Dule obradimo, a da njih dve starog, dok mi sredimo ovo na autu. One priđu njoj i lagano šetajući odalje se od auta. Ja priđem ovoj dvojici, kao da im pomognem, i pitam starog jel’ je izjeb’o. On me pogleda i reče:
– E da bar jesam… Uzela mi je pare, a nisam ga stavio. – Ja ga pogleda’:
– Kako misliš „uzela pare”?
– Ma ta mala ti je student i stanuje u mojoj zgradi, pa kad joj treba para pojebe se. Mi stariji joj pošteno platimo a ona nas odradi. Stanuje kod jednog mog prijatelja koji mi je i preoporučio, njemu daje dvaput mjesečno za kiriju, a ja i jedan drug povremeno jebemo i plaćamo troškove ostale. – Ja se nasmeja i rek’o:
– Nemoj bit ljut, daćemo ti mi ove naše dve da te zadovolje, a ti nama dvojici daj nju da je trošimo.

On nas pogleda zbunjeno i osta bez teksta. Dule završi sa popravkom, uze flašu vode, opere ruke, pogleda u mene i upita starog jel’ ne pristaje na ponudu. On se nasmeja i reče da bi on voleo sa dve probat, al’ ne zna ‘oćel’ htet mala.

tri devojke pokazuju guze

Ja zovnu’ Micu, one se vratiše do nas i pitam jesu li šta sredile. Mica reče:
– Kaže mala da je ona uzela lovu, al’ da nije odradila pos’o, pa nije joj problem ko će jebat, al’ nije planirala sa dvojicom, nije bio takav dogovor. Stari progovori da nije problem ako ona hoće, da će on doplatit. Ja rek’o:
– ‘Aj’te vas dvoje, dogovorite se.

Nas četvoro se odmaknemo i počnemo se ‘vatat, mazit i ljubit

Milena reče da će njih dve da starog razvale, da ga ne puštaju dok dvaput ne svrši. Na to Dule reče:
– Jel’ mislite da ovde u šumi noćimo? On ‘vako ljut zbog svega, neće uspet ni jednom do sutra ujutro.

Mi pukosmo u smjeh, kad u tom momentu priđe stari i reče da je dogovor pao i da je mala pristala. Milena odma’ kleknu i poče starom raskopčavat hlače, a Mica ga zagrli i poče ga ljubit.

pušenje ogromne kite

Ja pogleda’ u njegovom autu deku, odma’ izvadim i raširim pored njih, Dule ode do mog auta izvadi i našu deku, raširi pored našeg auta i pozva malu k sebi, što ona odma’ prihvati i priđe Duli. Poče se sa njim mazit i skidat.

Ja sve gledam sa strane kad je Milka skinula starom hlače. Nije im’o gaće, al’ je imao nešto što nas je šokiralo: prilično ogroman kurac, više je visio na dolje, al’ je bio jako tvrd.

Mica i Milka su ga zajedno obrađivale i podmazivale, gde je Milena tražila od starog da legne da se ona nabije. Stari je odma’ posluš’o i Milka je krenula da se nabija lagano. Kako je ogroman, dok je došla do pola, već je svršila i samo se spustila skroz do jaja, gde je ostala tako jako otvoreni’ i usta i očiju. Iz nje su izlazili samo tihi krikovi.

ffm trojka, lizanje

Mica je odma’ starom sela na lice i počela se pičkom nabijat na njegov jezik. Stari je bio iskusan, znao je šta treba sa pičkama. Odjednom je počeo da se pomjera i samo se čulo kako Milena govori:
– Uuu jebote, on me napuni – na što smo se mi nasmejali. Mica je sišla sa negovog lica i rekla:
– Ja sam sad na redu.

On se samo nasmij’o i ustao, naslonio je Micu na haubu od auta i sa poludignutim kurcem uletio u nju. Ona je bila tol’ko vlažna, da nije bio problem da ga primi. Stari se više nije obazirao ni na šta, nego je kren’o da cjepa Micu, i to za njegove godine žestoko, čini mi se jače nego ja. Mica se samo uvijala i tresla, a glava joj je padala po haubi. Kad god bi vrisnula imao sam osjećaj da pada u nesvest.

ffm trojka na haubi

Pogled mi je odneo Dule i mlada dama, da nisam mog’o više pratit starog, nego sam prišao. Mala se leđima okrenula Duli i sjela guzom na kurac, a prizor poluotvorene pice me je omamio, da sam mor’o odma’ da se naštimam i uđem u nju.

Krenuo sam žestoko da se nabijam u malu i nisam obrać’o pažnju više šta se dešava, nego sam se zabijao kao lud. Šumom su odjekivali samo žestoki uzdasi i stenjanje.

Ja nisam mog’o više – istres’o sam se u malu bez pitanja, a zatim sam osjetio i Dulin kurac kako se trza u njoj, što je i ona propratila jakim grčenjem i zabijanjem noktiju u mene, i grebanjem po leđima. Napunili smo joj obe rupe.

prima dva kurca

Kad smo se razdvojili, pogledao sam prema Milki i Mici da vidim šta se dešava i video kako Mica sjedi naslonjena leđima na auto, vidno iscrpljena, a Milena nagužena na haubi, a stari se zakucava u nju bez milosti. Prizor je bio neverovatan, da je Dule rekao:
– Jebote, ovaj nam pocjepa žene – na šta je mala rekla:
– Neka, i vi ste mene, šta se žališ? – i pokazala na svoju picu koja se još nije zatvorila, a iz nje je izlazila sluz pomešana sa malim tragovima krvi. Mislim da je mala dobila menzis, pa nas loži.

U jednom momentu se stari okrenu i pozva malu da dođe, da ispoštuje dogovor. Mi nismo znali šta je. U stvari, mala je prišla, kleknula pored njega i Milene, on se zabio još koji put u Milenu i izvadio ga i prineo maloj. Iz njega je krenula lavina da teče, svršav’o je, al’ valjda zbog veličine il’ ko zna, nije im’o mlazove nego se grčio, a iz kurca je krenula da teče sperma kao kad otvoriš česmu da kapa.

Punio je maloj usta držeći je za kosu. Stari je bio pravi perverznjak. Kad se ispraznio, sjeo je i on pored Mice i Milene i naslono se na auto. Mala je legla pored njih.

punjenje usta spermom

Ja i Dule smo uzeli naše žene i prišli njima. Tu smo se zezali i dolazili sebi, na šta nam je on prizn’o da je on radio vani i da je upozn’o nekog doktora koji se bavio esteskom hirurgijom i da je vršio na njemu esperiment povećanja penisa, da mu je iz butina i zadnjice vadio masno tkivo i ubrizgav’o u kurac, tako da je postigao tu veličinu. Imao je kurac 24 cm dužine, a prečnika 7 cm, bio je monstrum. Tu smo se zezali malo, obukli se, gde je stari predložio da odemo do jednog restorana u blizini da nešto pojedemo, da on za ovo sve što smo uradili za njega želi da nas časti, tako smo mi završili na dobroj janjetini i lepom restoranu na rečici, gde smo dugo sedeli i pričali.

Nakon dugog odmora krenuli smo ka našem odredištu i ubrzo stigli, gde su dame, kako smo ušli u apartman, rekle da se idu tuširat i da žele da se odmire jer posle starog i jebačine kažu da ih peku pice i da bi bilo dobro da se odmore za sutradan.

Tako i bi: one su se sredile, a ja i Dule odlučili smo da spavamo svi na istom krevetu koji je bio veliki, 2×2, moglo se baš opustit. Ja i Dule smo seli za sto, nasuli sebi piće i zezali se gledajući naše dame kako leže na krevetu i lagano maze jedna drugu.

gole i zagrljenje na kurevetu

Nastavak: Moj život i seks-avanture, VIII dio

Ocenite članak jer mi cenimo vaše mišljenje:
[Prosečna ocena: 5 / Ukupno glasova: 1]

Autor ovog posta je:

Boki i Mica

Moj život u sex avanturama.

Ako želiš da dobijaš BDSM lifestyle ili Swing lifestyle tekstove i najave, upiši mejl i izaberi temu koja te interesuje.
Registrovani korisnici ne vide reklame

Priključi se tomiradi forumu – zajednici ljudi koji se ne stide svojih želja i fantazija.

Postoje dva načina da dobijete VIP članstvo:
1. Svako ko aktivno doprinosi tomiradi zajednici može dobiti VIP članstvo
2. Možete platiti VIP članstvo

Sve što treba da znaš o tomiradi zajednici možeš videti ovde: https://tomiradi.com/tomiradi-zajednica/ – a za više informacija o VIP članstvu i Premijum sadržajima pogledaj ovde: https://tomiradi.com/postani-vip-clan/

Ovo je jedinstvena prilika da svoja maštanja podeliš sa hiljadama naših čitalaca. Objavljivanje erotske priče nikada nije bilo lakše – klikni ovde za više informacija. Sve što tražimo od tebe je da se oslobodiš stega i prepustiš svojoj mašti. Ako želiš da nam redovno šalješ priče ili tekstove možeš postati i naš bloger ili blogerka.

1. Prodaja – tražimo motivisane saradnike za prodaju različitih vrsta oglasnog prostora na našem sajtu – banera, linkova, stranica, reklamnih paketa, tekstova itd.

2. Marketing – tražimo kreativne i domišljate saradnike za povećanje posete i vidljivosti našeg sajta, kao i za druge oblike unapređenja našeg poslovanja.

3. Rad na sajtu – tražimo motivisane i pismene mlade ljude koji bi hteli da rade na proširenju našeg sajta, pripremi materijala za objavljivanje, pisanju tekstova itd. Prednost imaju seksualno aktivni, iskusni ili veoma radoznali, momci i devojke.

4. Audio priče – Imate seksi glas? Oprobajte se u čitanju priča i budite deo stvaranja tomiradi audioteke!

5. Erotska i porno produkcija – pozivamo sve zainteresovane momke i devojke, muškarce i žene, koji žele da se nađu pred objektivom – bilo kao erotski modeli ili kao porno glumci i glumice da nam se jave. Takođe tražimo fotografe i snimatelje, a prednost imaju oni sa iskustvom sa golim telima, erotskim scenama.

6. Tehnički razvoj – potrebni su nam saradnici koji imaju iskustva u radu sa WordPress-om i bazama podataka, za održavanje i razvoj novih funkcionalnosti sajta

Pozivamo sve zainteresovane da nas kontaktiraju ovog formulara. Napišite nam šta vas zanima i motiviše.

Pogledajte još:
Zaprati ovu diskusiju
Obavesti me o

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Would love your thoughts, please comment.x